Re: Jakie płytki CD-R z najtańszych są najlepsze?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 17:53:43 MET DST

Leszek Serwiński napisał:

> Może ktoś używa jakiś innych, które są w
> miare trwałe i niedrogie?

Ja od półtora roku kupuję TDK Metallic:
http://www.tdk-europe.com/products/pl/recordablemedia/12/Cakebox

Najtańsze nie są: za szpindel 25 szt. płacę 35 zł, a za 50 szt.
65 zł. Nagrałem już ich mnóstwo i wszystkie znakomicie się
czytają, a żadna mi jeszcze nie zżółkła. Dodam tylko, że kiedyś
kupowałem też Platinum i tamte wyraźnie zaczęły żółknąć już po
kilku miesiącach (choć z ich odczytem również nie mam problemów).

--
                        Pozdrawiam, Sniper