Re: Plyty z RAID'em na nForce2

Autor: Radioactive <no-reply_at_go2.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 17:54:00 MET DST

> Bedziesz musial kupic dwie przejsciówki z ATA<->SATA, albo
> zmienic dyski.
>
> Ja tak mam podpiete 2xWD160GB w RAID0 pod kontroler SATA
> wbudowany w Abit Nf7-S. Dziala bardzo dobrze. Zdecydowanie
> lepiej (wydajniej nawet o 40%) niz na tanich kontrolerach RAID PCI
> typu Sil 680 i pochodne za 100-200zl.
>
> Niestety te przejsciówki sa stosunkowo drogie.

No dokladnie - przy cenie ok. 130 PLZ za sztuke wychodzi 260,
trzeba doliczyc jeszcze kabelki, ale to szczegol w porowaniu
z faktem, ze jesli to jest plytka nakladana na dysk (nie wiem,
nie widzialem) to technicznie nie bede mogl ich zalozyc.

Odpada. To juz lepiej IMHO kupic jakis lepszy kontroler RAID na
Promisie. Tylko gdzie?

Dzieki za maila, pozdr, Rad.