Re: kupno drukarki atramentowej

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 17:56:19 MET DST

JanuSz wrote:

> Porównywałem Canona S300 z HP 5150 i porównanie wypadło na korzyść HP.

Co to za porównanie?!? Ten Canon jest stary, a HP z nowej serii. Nie ta
klasa...

> Wiem, że ten HP jest trochę droższy, ale widziałem ostatnio go za 349
> zł. Myślę, że za tę cenę jest najlepszy.

Za tą cene masz jeszcze Canona i455 czy Epsona C64 i w przypadku obu
drukarek można wymienić dużo zalet w stosunku do HP.

> Poza tym szwagier do tego
> Canona nie może dokupić atramentu (w Rzeszowie), co mi się zresztą
> dziwne wydaje...

Bo to rzeczywiście jest dziwne, bo to te same wkłady co do
i250/i350/i450.

--
# Lukasz Ledochowski
# GG:503647