Re: Plyty z RAID'em na nForce2

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 14:11:28 MET DST

"Radioactive" <no-reply@go2.pl> wrote:

> Obecnie bede przechodzil z mojej starej juz plyty glownej
> Abita KT7A RAID na cos nowszego... jednak po dluzszych
> poszukiwaniach okazuje sie ze obecnie sa duze problemy z
> kupieniem plyty pod AthlonaXP na chipsecie nForce2 z obsluga
> RAID dyskow ATA, nie SATA. Czy to oznacza, ze bede musial sie
> pozbyc moich nie tak starych jeszcze dyskow ATA i kupic S-ATA?

Bedziesz musial kupic dwie przejsciówki z ATA<->SATA, albo
zmienic dyski.

Ja tak mam podpiete 2xWD160GB w RAID0 pod kontroler SATA
wbudowany w Abit Nf7-S. Dziala bardzo dobrze. Zdecydowanie
lepiej (wydajniej nawet o 40%) niz na tanich kontrolerach RAID PCI
typu Sil 680 i pochodne za 100-200zl.

Niestety te przejsciówki sa stosunkowo drogie.

--
Wojciech "Mancer" Przybysz