Re: Myszka optyczna

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 16:31:11 MET DST

kpawel wrote:

> Dlaczego ??
> W Logitechu mam niejakie wrażenie, że płacę za samą markę i
> niekoniecznie coś za tym idzie. Ale to tylko wrażenie.

wiesz - z tym jest z reguly tak: dlugo by mozna pisac, ale jak sie
spytasz kogos kto uzywal przez dluzszy czas logitecha/microsofta - to on
bedzie wiedzial dlaczego. a jak ktos nigdy nie uzywal ww marek - to nic
go nie przekona to zaplacenia takiej kasy "jedynie za marke"..

> Nigdy nie narzekalem na myszki (od takich za 4,50 do mojej najdroższej -
> za 40zł).

jesli jakosc myszek w tym przedziale cenowym nie budzila twoich
zastrzezen - to proponuje moj wariant B - czyli "..najtanszy..." ;-)

> Nie używam sterowników do klawiatury i myszki. Przeważnie są beznadziejne.

jestes prawdziwym cudotworca - BEZ sterownikow?? ;-) a powaznie -
uzywasz tylko o tym nie wiesz, zaden znany mi OS nie jest w stanie
wspolpracowac z tego typu urzadzeniem BEZ sterownika. najwyzej driver
jest wbudowany w system - a nawet taki "zaimplementowany" w OS z reguly
duzo lepiej uwzglednia "potrzeby" firmowego osprzetu z gornej polki

> Niby masz racje. Tylko ze średnia klasa cenowa to mi wypada tak gdzieś
> 60-100zł. To tylko myszka, a nie skomplikowany technicznie dysk czy
> procesor. Dlatego chyba jednak zostanę przy creativie (takiej jeszcze
> nie miałem).
> :)

coz dla jednych TYLKO myszka - dla innych AZ myszka - ja np. DUZO czasu
spedzam przy komp i lubie swoje nadgarstki ;-)

pozdrowionka & udanych zakupow