Re: Myszka optyczna

Autor: kpawel <USUN.kpawel_at_kr.onet.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 15:19:41 MET DST

Dnia 2004-07-21 13:07 użytkownik lew wspólnie i w porozumieniu z
klawiaturą, na szkodę ogółu, nastukał:

> jesli NAPRAWDE interesuje cie niezawodnosc to nie polecam oszczedzania
> paru dyszek na A4techu czy Creativie.. nie sa to na pewno zle produkty
> ale jakby z innej bajki..

Dlaczego ??
W Logitechu mam niejakie wrażenie, że płacę za samą markę i
niekoniecznie coś za tym idzie. Ale to tylko wrażenie.

> sam kiedys dawalem sie nabrac na takie
> "oszczednosci" - teraz uzywam Logitecha i nie musze dwa razy kupowac
> tego samego sprztu bo np. okazywal sie nieserwisowalny.. aha - topowe

Nigdy nie narzekalem na myszki (od takich za 4,50 do mojej najdroższej -
za 40zł). Teraz dopiero jak się szorstkie powierznie skończyły zaczynam
sie rozgladać za czymś nowym.

> produkty maja jeszcze jedna wielka zalete - z reguly NIE ma problemow ze
> sterownikami - szczegolnie pod bardziej "egzotycznymi" OS typu rozne
> distro Linuxa. a nie jest to regula przy markach z tzw. sredniej i
> niskiej polki.

Nie używam sterowników do klawiatury i myszki. Przeważnie są beznadziejne.

> IMHO - oplaca sie kupowac ALBO produkty najwyzszej jakosci - albo
> najtanszy shit za grosze ktorego wymiana nie bedzie problemem
> finansowym. experymenty ze srednim segmentem cenowym - ktory raz chodzi
> calkiem przyzwoicie a raz byle jak - to strata kasy i czasu,
> przynajmniej wg mnie.

Niby masz racje. Tylko ze średnia klasa cenowa to mi wypada tak gdzieś
60-100zł. To tylko myszka, a nie skomplikowany technicznie dysk czy
procesor. Dlatego chyba jednak zostanę przy creativie (takiej jeszcze
nie miałem).
:)

--
Pozdrawiam