Re: Myszka optyczna

Autor: kpawel <USUN.kpawel_at_kr.onet.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 16:41:11 MET DST

Dnia 2004-07-21 16:31 użytkownik lew wspólnie i w porozumieniu z
klawiaturą, na szkodę ogółu, nastukał:
> wiesz - z tym jest z reguly tak: dlugo by mozna pisac, ale jak sie
> spytasz kogos kto uzywal przez dluzszy czas logitecha/microsofta - to on
> bedzie wiedzial dlaczego. a jak ktos nigdy nie uzywal ww marek - to nic
> go nie przekona to zaplacenia takiej kasy "jedynie za marke"..

Mam myszke M$ (pięcioletnia). No fajna. Rzeczywiście - przyzwoita,
ładna, estetyczna. Ale mam też A4techa (jedna zwykła z scroolem, druga
radiowa - dwa scroole) i też jakoś nie mam na co narzekać. No i nie wiem
czy jest sens płacena tyle za "tylko" myszkę...
Zresztą - jest to dość indywidualna kwestia; jestem w stanie wydać kupe
kasy na drogiego Pentium (a nie na inny procesor), ale szukam
oszczędności na myszce ;))

> jesli jakosc myszek w tym przedziale cenowym nie budzila twoich
> zastrzezen - to proponuje moj wariant B - czyli "..najtanszy..." ;-)

Albo miałem takie szczęście, albo te myszki po prostu są dobre. Myszka
ma po poruszeniu przesuwać strzałke na ekranie. I to robiły wszystkie z
tej najniższej półki. Czyli spełniały dokładnie to po co je kupowałem.
Teraz dopiero mam okazje bawić się czymś ciekawszym i interesują mnie
dodatkowe klawisze na klawiaturze (mozna sobie Winampem posterowac,
programy uruchamiac i co kto woli ;)) no i też na myszce ;)

> jestes prawdziwym cudotworca - BEZ sterownikow?? ;-) a powaznie -
> uzywasz tylko o tym nie wiesz, zaden znany mi OS nie jest w stanie
> wspolpracowac z tego typu urzadzeniem BEZ sterownika. najwyzej driver
> jest wbudowany w system - a nawet taki "zaimplementowany" w OS z reguly
> duzo lepiej uwzglednia "potrzeby" firmowego osprzetu z gornej polki

Nie BEZ. BEZ tych dołączonych do myszki. Uzywam tylko standardowych -
Windowsowych. Te wszystkie bajery są mi po prostu niepotrzebne; a
zwłaszcza jak jest to jakiś dziadoski program jak ten do A4Techa (czy np
do klawiatury Tracer).

> coz dla jednych TYLKO myszka - dla innych AZ myszka - ja np. DUZO czasu
> spedzam przy komp i lubie swoje nadgarstki ;-)

Ja też dużo siedze. Na tyle żeby wyszlifować biórko ;)) Na nadgarstki
nie narzekam, na oczy też nie.
:)

--
Pozdrawiam