Re: tuner tv

Autor: Bardziej <Bardziej_at_pf.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 15:17:35 MET DST

Użytkownik <dvbmaster@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:0133.00000922.40fbd114@newsgate.onet.pl...

> Chodziło mi o to że przy kompresji MPEG obraz nie odbiega od oryginału w
> zauważalnym stopniu (przynajmniej ja tego nie zauważam, a jestem dość
wybredny)

> specjalinie dla Ciebie: .........prawie bezstratną kompreasją MPEG,.......

Nawet nie umiesz się normalnie przyznać do błędu, tylko zakrywasz się pod
pretekstem łopatologii, po raz kolejny myląc pojęcia.
Twoje skróty myślowe są conajmniej specyficzne, jak zresztą Twoje zdanie na
temat jasno zdefiniowanych rzeczy. MPEG to konkretny algorytm, podobnie jak
pojęcie bezstratnej kompresji. Jeżeli nie zauważasz strat w kompresji to
sobie zmnejsz bitrate. Do opisu swojego subiektywnego odczucia używasz słów,
które znaczą coś zupełmnie innego, popełniając w ten spsób błędy rzeczowe a
nie żadne "skróty".

Zastanów się nad tym co piszesz, bo wprowadzasz ludzi w błąd. Ktoś się
naczyta takich głupot i zacznie Ci wtórować.

        Bardziej