Re: kartridze zamienniki do hp 5550

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 15:14:32 MET DST

Arek wrote:

> Jakiej firmy polecilibyscie napelniacze do HP 5550? Chodzi o to zeby byly
> sprawdzone.Pozdrowienia

nie wiem jaki poziom reprezentuja zamienniki do konkretnie tego modelu -
  ale w przypadku mojego nieco starszego HP regenerowane tusze
sprawdzaja sie rewelacyjnie! natomiast tak jak wspomnial przedmowca -
zalezy to od tego kto regenerowal. obecnie uzywam zakupionych na allegro
regenerowanych tuszy HP 15 - bardzo dobra jakosc ("niesciemniany"
atrament pigmentowy - nie tylko z nazwy jak wiekszosc napelniaczy),
nasycenie co najmniej rownie dobre jak w org., dysze nie zasychaja nawet
przy ponadmiesiecznych przestojach (sprawdzone). cenowo wyszlo to w moim
przypadku prawie 4 razy taniej od org. (wynika to m.in. z tego ze
napelniany jest do 40 ml a nie 25 ml jak oryginal w wersji "duzej"!) i
zadnej zabawy ze strzykawka, resetem "cipow" itp. polecam.

pozdrawiam