Re: temperatura wewnątrz obudowy

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 15:03:49 MET DST

Mancer wrote:

[cut]
> Wygłuszenie matami bitumicznymi nie zmniejszy Ci w ogóle hałasu
> (nie wyciszy kompa). Miało by to sens tylko gdybyś chciał obudowę
> komputera przerobić na dobudowę kolumny głośnikowej ;-)
>
> W samochodach stosuje się ja, po to aby stworzyć głośnikom
> w drzwiach komorę o odpowiednich warunkach akustycznych i
> wyeliminować rezonans w jaki mocny bass wprawia blachę.
> Potocznie mówi się na to wygłuszanie, ale wcale po tym
> zabiegu nie robi sie ciszej ;-)
>
> Aby było ciszej wykłada się powierzchnie wełna mineralna,
> gąbką, filcem, itp. Ale aby był dobry efekt, to trzeba to
> [...]
W sumie jak zobaczylem te maty, to tez zaczalem watpic. Ale coz - stalo sie,
juz kupilem, do samochodu ich nie wsadze bo takowego nie posiadam a i na
biedne dzieci tez raczej nie oddam (no chyba, ze sa jakies biedne dzieci,
ktorym potrzebne sa maty bitumiczne; tak czy inaczej szukal ich nie bede)
mowiac krotko - sprobuje. Moze bedzie ciszej.
Tak czy inaczej dzieki za informacje.
A jak nie bedzie, to sprobuje z innymi materialami.

--
This sentence is false.
Pozdrawiam