Re: temperatura wewnątrz obudowy

Autor: Bartek Białek <bartek.bTO_USUN_at_poczta.fm>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 19:02:23 MET DST

wieniuszka napisał(a):

> W sumie jak zobaczylem te maty, to tez zaczalem watpic. Ale coz -
stalo sie,
> juz kupilem, do samochodu ich nie wsadze bo takowego nie posiadam a i na
> biedne dzieci tez raczej nie oddam (no chyba, ze sa jakies biedne dzieci,
> ktorym potrzebne sa maty bitumiczne; tak czy inaczej szukal ich nie bede)
> mowiac krotko - sprobuje. Moze bedzie ciszej.
> Tak czy inaczej dzieki za informacje.
> A jak nie bedzie, to sprobuje z innymi materialami.

Ja mam wyklejoną obudowę matami i wg mnie jest ciszej. Wiadomo, że maty
nie wytłumią szumu wiatraków ale dyski już owszem. Komputer wyłożyłem
zimą. Nie zauwarzyłem żeby miał jakieś wyższe temperatury tego lata.
Wiatrak oczywiście posiadam, z przodu obudowy nie zasłonięty matą
skręcony do 1200 obrotów zasysa powietrze do środka i dmucha na dyski,
no i dwa wiatraki w zasilaczu. Procesor i grafika chłodzona wodą,
temperatury przy 24st otoczenia to 38, 37, 35 (proc, system, dysk). I
jest cisza.

--
pozdrawiam
Bartek Białek