Plyty z RAID'em na nForce2

Autor: Radioactive <no-reply_at_go2.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 13:28:26 MET DST

Witam wszystkich,

Obecnie bede przechodzil z mojej starej juz plyty glownej
Abita KT7A RAID na cos nowszego... jednak po dluzszych
poszukiwaniach okazuje sie ze obecnie sa duze problemy z
kupieniem plyty pod AthlonaXP na chipsecie nForce2 z obsluga
RAID dyskow ATA, nie SATA. Czy to oznacza, ze bede musial sie
pozbyc moich nie tak starych jeszcze dyskow ATA i kupic S-ATA?
(Mam 2 Caviary 80GB, wiec nie widze zadnego sensu pozbywania
sie ich).

Optymalnie bylaby to plyta z kontrolerem Promisa 37x.

Probowalem tez szukac kontrolerow RAID na karcie rozszerzen,
ale w rozsadnych cenach sa tylko ST Laby 133 RAID, a za
diabla nie moglem znalezc zadnych testow tego czegos (?).

Zas Promisa FastTracka 133 Lite'a w zadnym sklepie nie
widzialem.

Mialbym w zwiazku z tym prosbe o porade, moze ktos z was
ma sterownik ST Lab'a i moze cos o nim powiedziec?
A moze komus udalo sie kupic Promisa FT 133L?
Najlepiej gyby jednak RAID sterownik byl na plycie.

Z gory dzieki za informacje.

PS. GigaRAID od Via raczej bym nie chcial kupowac - ma slabe
osiagi. (Patrz plyta Gigabyte GA 7N400 Pro2:
http://www.xbitlabs.com/articles/storage/display/4-lc-controllers.html)