wyjście telewizyjne

Autor: Albert <guzal_at_go2.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 13:26:15 MET DST

Witam potrzebuje pomocy
coś stało mi sięw wyjściem telewizyjnym
Mam radeona 9600 pro, na stałem przez S-video mam podłączony telewizor
jak uruchamiam kompa to w trybie ms-dos mam obraz o bardoz niskim
odswieżaniu itp, to jest całkiem normalne , jak odłączam kabel od Tv to jest
normalny.
Dwa dni temu przed burzą odłączyłem cały sprzęt od zasialania itp. Teraz jak
podłaczam kabel to w żadym wypadku nie wykrywa mi że telewizor jes
podłączony, aby zmusić telewizor do pracy muszę wybrać w rozwiązywaniu
problemów opcję wymuszaj wykrywanie TV, tak działa.
Sprawdziłem 2 kable S-video - tak samo,
natomiast dla próby podłączyłem poprzez przejściówkę na chincha - tutaj
wykrywa Tv automatycznie.
Ludzie pomocy, nie wiem co się stało, czy karta coś napierożyła, czy TV, a
może Ati TrayTools, w miedzyczasei instalowałem, ale wróciłem ghostem do
poprzedniej wersji windowsa i jest taka samo.