UPS Fideltronik Ares 700

Autor: szankiel <szankiel_at_interia.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 10:24:56 MET DST

Witam
Zainstalowłem na Slacku 9.0
oprogramowanie server 2.2 (UPS Ares 700)
w celu wyłaczanią serwera ftp na okoliczność braku prądu.
Wszystko działa bez zarzutu w jedna stronę czyli scenariusz:
nie ma prądu, UPS po x minutach wyłącza system i wyłacza siebie.
To jest ok.
Ustawiłem dip 4 na ON.
Moja Płyta Główna (BIOS) nie posiada funkcji Power On after fail.
Tym samym kiedy prąd powraca. UPS się włacza, włącza się monitor
ale nie komputer.
Jak zmienić ten stan rzeczy by komputer właczał się wraz z włączeniem sie
UPS-a?
Próbowałem oprogramowanie v.2.2 i na wszystkich płytach z funkcją Power On
after fail
komputer po włączeniu UPS-a włączał się (również system Linux).
Prosze o pomocne sugestie
Andrzej