Re: Co zalozyc na procesor?

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJTOterramail.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 10:34:23 MET DST

On Wed, 21 Jul 2004 01:54:55 +0200, "rosi" <keyser.soze@interia.pl>
wrote:

>to zaloz blok wodny, ktory kosztuje przynajmniej 50% ceny procka, ale
>bezglosnosc i podkrecanie masz zagwarantowane

Tu sie mylisz - ja podkrecam na Zalmanie CNP6000 ALCU za zale 80zl.
Wiatrak pracuje caly czas na najmniejszych obrotach na jakie pozwala
dolaczony do zestawu regulator czyli ok 1400obr/min. Temperatura w
upaly jak wczoraj max 56C w stresie. Jak widzisz ani nie ekstremalnie
drogo ani glosno. Niestety oferta Proline tej opcji nie przewiduje.

Pozdrawiam
GLide