Re: Obudowa + zasilaczn Modecom

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 01:07:45 MET DST

On Wed, 21 Jul 2004 00:10:21 +0200, Marcin <mach82@wp.pl> wrote:

>IMHO warto dorzucić jeszcze dodatkowe 30zł i kupić 350GTF.
>Ale jeżeli kupujesz obudowę modecoma z Feel300W, a nie masz możliwości
>wymiany zasilacza za dopłatą, to musisz wydać na zasilacz nie
>dodatkowe 30zł, ale 100zł (a to dla niektórych jest spora różnica).
Mysle jednak ze bog.dal-student mieszkajac w sporym miescie znajdzie
sklep w ktorym sa wstanie "rozparowac" taka bude.

>Dodatkowo jak bierze się udział w przetargach na sprzęt komputerowy
>dla placówek państwowych, to każdy grosz się liczy i nikogo nie
Taka specyfika tych przetargow. Nie wazne co byle tanio.

>obchodzi czy zasilacz będzie cichszy i lepszy jakościowo, w takich
>przypadkach liczy się tylko cena - więc wolę wsadzić do budy Feel i
>zjechać z ceną o 30 zł, niż zaoferować produkt nieco lepszy. Dlaczego?
>W przypadku kiedy sprzęt jest tańszy mam szansę zarobić (marnie - bo
>na takim sprzęcie marnie się zarabia), a na droższym sprzęcie nie
>zarobię, bo go wogóle nie sprzedam.

Jesli te Feeele nie beda zanadto obciazone a pewenie nie beda to nawet
maja sznse dluzej popracowac.
Biorac jednak zakup indywidualany wolalbym troche poszukac i dolozyc
te 30zl nawet w przypadku niezbyt obciazonego kompa.

POzdrawiam
GLide