Re: Obudowa + zasilaczn Modecom

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 16:02:43 MET DST

Wojtek H. napisał:

> Dobra jakość zasilaczy ( FEEL ) za przystępną cenę.

Właśnie dzięki takim FEEL'om usmażyły mi się w firmie 3 komputery. Co
najśmieszniejsze, w każdym z nich stopiła się połowa wtyczki
zasilającej ATX, a jeden z nich ukopcił również 2 cewki i parę
kondensatorów przy procesorze. Na pocieszenie dodam, że jedna z 3
uwalonych płyt jakoś jeszcze działa.

Wracając do Modecoma - IMO mają kilka naprawdę genialnych obudów, np.
Prime II i Nice II ale tylko wtedy gdy w środku siedzą zasilacze
Modecom 300 GT. Niedawno kupiłem siostrze Prime II i przyznam, że jest
naprawdę wypasiona i porządnie wykonana.

--
                        Pozdrawiam, Sniper