Myszka optyczna

Autor: kpawel <USUN.kpawel_at_kr.onet.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 23:49:16 MET DST

Witam,
Obecnie mam myszkę A4Tech RFW-25 (radiowa). No i wszystko fajnie, tylko
tu jest taka kulka (jak w 95% myszek ;)) która "bada" pozycje myszki: no
i ona się ślizga... Wysiaduję przed komputrem dość długo i wyslizgane
mam już dokładnie wszystko po czym bym mógł ta myszką jeździć.
Oczywiście myszka jest przeczyszczona i całkowicie sprawna; problem z
tym że się slizga...
Postanowiłem więc zakupić myszkę optyczną. Ona kulki już nie ma - nie ma
się co slizgać ;)) Tylko że ja nigdy się taką myszką nie bawiłem. Czy są
jakieś wady takiego sprzętu ??? Zależałoby mi na myszcze optycznej, ale
podłaczonej do komputera drogą radiową (tak jak moja obecna) - co wybrać
??? Nie jest to coś co kupuje codziennie (mam nadzieję) więc cena w
zasadzie nie gra roli - tylko co wybrać ??

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski < kpawel >