Re: Myszka optyczna

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 19:26:02 MET DST

> Postanowiłem więc zakupić myszkę optyczną. Ona kulki już nie ma - nie ma
> się co slizgać ;)) Tylko że ja nigdy się taką myszką nie bawiłem. Czy są
> jakieś wady takiego sprzętu ??? Zależałoby mi na myszcze optycznej, ale
> podłaczonej do komputera drogą radiową (tak jak moja obecna) - co wybrać
> ??? Nie jest to coś co kupuje codziennie (mam nadzieję) więc cena w
> zasadzie nie gra roli - tylko co wybrać ??

Radiowego i optycznego a4tech-a kupisz za jakieś 100-150 zet
w zależności od ilości dołożonych bajerów.. Skoro używałeś
a4tech-a to radzę trzymać się firmy. Moja próba przesiadki
na logitecha (co prawda jakiegoś taniego) w pracy skończyła
się niepowodzeniem. Po tygodniu prób (myszką "uszczęśliwił)
mnie prezes) wróciłem do steranej kulkowej myszy a4tech.
Tamtej po prostu nie czułem. W domu używam RFSOP-35
(najtańsza z optycznych radiowych a4tech-ów).