Re: Myszka optyczna

Autor: Elwis <hawajNO-SPAM_at_racer.com.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 14:43:25 MET DST

> Postanowiłem więc zakupić myszkę optyczną. Ona kulki już nie ma - nie ma
> się co slizgać ;)) Tylko że ja nigdy się taką myszką nie bawiłem. Czy są
> jakieś wady takiego sprzętu ??? Zależałoby mi na myszcze optycznej, ale
> podłaczonej do komputera drogą radiową (tak jak moja obecna) - co wybrać
> ??? Nie jest to coś co kupuje codziennie (mam nadzieję) więc cena w
> zasadzie nie gra roli - tylko co wybrać ??

Kup sobie A4-Tech RFSOP-48 i odpada problem z bateryjkami. Dlaczego? Bo w
skład zestawu wchodzi mysz radio/opto, odbiornik z ładowarką oraz 4
akumlatorki. 2 aku trzymiesz w ładowarce a 2 w myszy, jak się wyładują
robisz machniom i mysza znów działa. U mnie sprawdza się to rewelayjnie.
Koszt tej myszy to ok 130 - 150 złociszy.

Pozdr
Elwis