Re: Zasilacz Enlight i czujnik prędkości wentyla?

Autor: Marek Tomczyk <tunol-ktory-nie-lubi-spamu_at_chelm.gda.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 23:07:02 MET DST

Użytkownik sg napisał:

> A poważnie to ktoś spotkał się z czymś takim?
> Jak nie to niech uważa przed podłączeniem tego do płyty.

Mój Chieftek też ma taką wtyczke. Podłączyłem do gniazda na płycie
głównej i zgadnij... zaczął mi pokazywać obroty wiatraka w zasilaczu :)
Nie mierzyłem napięć, bo uważałem to za zbędne. Ale teraz mnie
zaintrygowałeś. Aż nawet pożycze miernik od kolegi i sprawdze co tam sie
dzieje :)

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk