Re: Zasilacz Enlight i czujnik prędkości wentyla?

Autor: sg <alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 23:36:32 MET DST

Użytkownik "Marek Tomczyk" <tunol-ktory-nie-lubi-spamu@chelm.gda.pl>
napisał w wiadomości news:cdk1h8$3sm$1@opal.futuro.pl

> Mój Chieftek też ma taką wtyczke. Podłączyłem do gniazda na płycie
> głównej i zgadnij... zaczął mi pokazywać obroty wiatraka w zasilaczu :)

A mi zjarał dwa z trzech czujników obrotów na mojej AK37. Został tylko
ten do którego jest podłączony wentyl na procku. Płyta chodzi.

> Nie mierzyłem napięć, bo uważałem to za zbędne. Ale teraz mnie
> zaintrygowałeś. Aż nawet pożycze miernik od kolegi i sprawdze co tam sie
> dzieje :)

U Ciebie pewnie będzie około 2,5V ale daj znać ile zmierzyłeś.

Wydaje mi się, że to może być wada produkcyjna tych zasilaczyków
bo jak już pisałem w trzech sztukach które sprawdzałem (z czego pierwszy
- mój stary - ma na stickersie datę 09.03 a ostatni kupiony był w ten
piątek) jest to samo.
W sumie dobrze, że pozostałe kompy, które sprzedawałem w takich obudowach,
miały płyty ASRocka (tylko dwa czujniki z czego jeden do wentyla na procku)
więc nie miałem już gdzie tego z zasilacza podłączyć bo podłączałem ten
wywiewający z obudowy.

--
Pozdrawiam,                         "It doesn't think. It doesn't feel.
Sławek                                         It doesn't laugh or cry.