Re: SuperStack II Switch 1100 24-Port 3C16950 . Problem z konfiguracja

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 22:33:22 MET DST

> chcę go wykorzystać w mojej sieci, jednak najpierw chciałbym móc
sprawdzić,
> co ten sprzęt potrafi, a nie mogę sie do niego nawet dostać :(

hmm mam taki sprzet ale w stosie (podlaczony jest przez matrix z 3300i
wlasciwie z niego zarzadzam wszystkimi switchami), ale powinno sie podobnie
laczyc.
Najprosciej przez telneta albo putty albo ja uzywam emm320 podlaczyc sie na
com2 lub 1 tam gdzie masz kabel
powinien wyskoczyc Ci login wpisujesz: admin, haslo: admin (albo chyba
password jutro moge to sprawdzic jesli chcesz)
i masz dostep do menu gdzie mozesz unitowi nadac odpwiednia nazwe staly
numer IP i potem po prostu opuszczasz toto.
Uruchamiasz przegladarke i wpisujesz adres ten podany wczesniej i juz masz w
jawie pieknie wyrysowany switch wraz z polaczonymi kabekami RJ i tam tez
mozesz sobie konfigurowac przeplywy transfery statystyki obiciazen i takie
tam bzdety.
Tylko ze np: jesli chcialbys sobie stwozyc vlany (wilany ;-) ) to niestety
musisz na nowo podlaczyc kabel null i tylko tam sie da to skonfigurowac ale
tez dosc prosto, no moze nie tak efetktownie jak z www.
I chyba tyle co moge powiedziec poza aktualizacja firmwaru to switche te sa
praktycznie bezobslugowe i bezawaryjne.
Mamy i 4400 i 3300 i 3 szt. 1100,
Szkoda tylko ze w matrixie da sie tylko 3 urzadzenia podlaczyc i jedno
trzeba kablem skrosowanym tak nieladnie :-D spinac.

jak bys mial jakies problemy to polecam pl.comp.networking albo na priva
tylko ze poza podstawowa obsluga tegoz ustrojstwa to chiba niewiele bede Ci
mogl pomoc.

zdrowko
x4y4