SuperStack II Switch 1100 24-Port 3C16950 . Problem z konfiguracja

Autor: newsy gazeta <p_szmer_at_gazeta.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 22:40:21 MET DST

Witam.

Czy ktoś z szanownych grupowiczów, może mi łopatologicznie wytłumaczyć jak
się do tego urządzonka dostać, żeby móc nim zarządzać i je skonfigurować.
Kupiłem to cudo, tydzień temu gołe bez niczego, zakupilem kabel nullmodem i
zwyklego rs-a PC-PC i nie mogę dać sobie rady. Ktoś powiedział mi że
powinienem sie na niego zalogować z hyper terminala, probowałem ale za
cholewke nic nie pojawia sie na ekranie.
Jeżeli, ktoś ma tego switcha i go użytkuje, bardzo proszę o pomoc, gdyż
chcę go wykorzystać w mojej sieci, jednak najpierw chciałbym móc sprawdzić,
co ten sprzęt potrafi, a nie mogę sie do niego nawet dostać :(

Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

szmer_p@wp.pl
gg 3446421