Re: actina i wylamujace zawiasy

Autor: tbg <tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 22:25:45 MET DST

"x4y4" <xxxxyyyy@op.pl> wrote in message
news:cdjugv$ljd$1@nemesis.news.tpi.pl...
> 700, w ktorym po pewnym czasie uzywania pojawily sie pekniecia na plastiku
> przytrzymujacym ekran LCD do korpusu. W miare otwierania, pekniecia
> przybraly dosc znaczne rozmiary i nadal sie pojawiaja i coraz ciezej
zaczyna
> sie ekran otwierac.

stary numer, widzialem juz takie cos. jesli masz w sobie nieco majsterklepki
to sprobuj rozkrecic czesc zawiasowa i byc moze oslone ekranu (nie wiem jak
w Actinie to dziala). powodem przewaznie sa nie te srubki, jakie powinny byc
znajdujace sie w srodku i ich rozkrecanie sie przy otwieraniu i skladaniu.
ciezko to wytlumaczyc, ale wyobraz sobie srubke z nakretka, ktora scala
jedno z drugim, ale srubka pozbawiona jest kontry i przy ruchu sie to
rozkreca/rozpreza, a poniewaz jest scisniete plastikiem z dwoch stron to sie
ten plastik zaczyna nadlamywac od wewnetrznych naprezen. w notebookach,
ktorych marki nie wymienie, producent wymienial tysiace obudow na calym
swiecie z tego wlasnie powodu. byc moze skrecenie srubek pomoze, byc moze to
nie ten powod, a byc moze rozkrecenie/rozklejenie obudowy spowoduje
niemoznosc jej zlozenia do kupy. naprawa w serwisie to tak na oko 400 pln za
nowe plastiki i robocizne.

tbg