Re: Dysk twardy

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 20:58:28 MET DST

marcin napisał:

> 3) WD 160 GB WD1600JB

Ja bym wybrał ten (bo mam i jestem zadowolony). Ale wspomnianego
wyżej Seagate też miałem przez jakiś czas i również świetnie
pracował. Niestety nie był tak szybki jak WD, był również od WD
minimalnie głośniejszy i nieco bardziej się grzał. Ale podobno
Seagate jest teraz najmniej awaryjnym dyskiem. Zaraz za nim jest
WD. Potem przepaść... i dopiero inne firmy :)

--
                        Pozdrawiam, Sniper