Re: porada AMD

Autor: rosi <keyser.soze_at_interia.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 17:07:45 MET DST

Użytkownik "karol69" <karol69@op.pl> napisał w wiadomości
news:opsbfu25tzwj73cs@pc367.ciop.pl...

> To zalezy na jaki paremetr patrzysz, jesli chodzi o cenę to wypada
> zdecydowanie lepiej:)

to napewno... zawsze mozesz sie zastanowic na celerkiem z nowej serii 3xx...
w testach wypada wyjatkowo dobrze w porowaniu z Bartonem

> A może by właśnie wymienić sam procek na takiego P4? Proszę o opinie osoby
> które mają porównanie, dla mnie to by był pierwszy komp z AMD.

ja osobiscie mam Soyo Dragon Ultra + XP1.9+ i sie na niego przesiadlem z
dluugiego uzytkowania celerona 400 + BX133-Raid... w zasadzie gdyby nie
fakt, ze plyta nie obslugiwala wiecej niz 1GHz, to bym zostal przy intelu...
jednak cena mnie sklonila do zmiany sprzetu...

wrazenia sa teraz takie, ze jak porownam cichobieznosc, to amd jest mimo
wszystko glosny, a zasadniczo mam tylko jeden wentylator w budzie, nie
liczac tego z zasilacza...