Re: porada AMD

Autor: ArD <ardjeden_at_tlen.pl_wstaw_cyfre>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 19:07:15 MET DST

Dnia 7/20/2004 5:07 PM, Użytkownik rosi napisał:

> wrazenia sa teraz takie, ze jak porownam cichobieznosc, to amd jest mimo
> wszystko glosny, a zasadniczo mam tylko jeden wentylator w budzie, nie
> liczac tego z zasilacza...

LOL

Zastanów się, co ty człowieku piszesz. Procesor u ciebie wydaje jakieś
dźwięki? Jedynie co może hałasować to wentylator. A wentylatory do AMD
czy INTELA są TAKIE SAME. Nie ma różnicy czy masz Bartona, czy P4.
Wierz mi. Kup sobie jakiś porządny to Ci przestanie procesor "szumieć".

		pozdrawiam ArD.
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!