Re: Burza i Komputery

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 17:20:09 MET DST

Gupik napisał:

> Czy ktoś z was miał kiedykolwiek problem z kompem z powodu burzy ??

Ze dwa lata temu pisałem tutaj o moim przypadku. W trakcie burzy
piorun rąbną w wieżowiec w którym mieszkałem. Komputer był wtedy
włączony i podłączony do gniazdka przez listwę Acar. Z dymem poszło
niemalże wszystko: monitor LG Flatron 915 FT+, płyta główna, procesor,
pamięci, 3 dyski twarde i chyba wszystkie karty PCI jakie miałem w
kompie. Nie pamiętam co przeżyło, ale chyba te najmniej znaczące
elementy.

--
                        Pozdrawiam, Sniper