Re: obudowa/zasilacz (tylko jaki?)

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJTOterramail.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 14:52:01 MET DST

On Tue, 20 Jul 2004 13:51:34 +0200, "domino" <domino14@icpnet.pl>
wrote:

>Czy ktos z grupowiczow potrafilby mi powiedziec jaki w tej obudowie jest
>zasilacz http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12346 tj. czy warto sie
Nedzny Tracer by (pewenie Megabajt albo inny L&C) szkoda na to czasu.

>nim interesowac, czy w tej cenie lepiej kupic jakiegos modecoma? Niestety
Modecoma ale tez nie tego najtanszego.

>eee yyy standardowy jest"... ;-) tak wiec pytam sie Was. W obudowie ma sie
>znalezc: Asrock K7S8X, Athlon 2200, Radeon 9200, 256 lub 512 ram, 1xHDD,
>1xCDRW Combo.
Ja ostatnio zrobilem tak: Poszedlam na gielde gdzie znalazlem
przecenione budy (lekkie pekniecie itd) - wlasnie Tracery. Blachy co
prawda jak z papieru, ale po krotkiej rozmowie bedacy tam zasilacz
zostal zamieniony na Modecoma 300GT i calosc zamknela sie kwota 160zl.
Cienkie blachy mozna wytlumic korkiem etc. a zasilacz jakis ludzki
jest - cichy i w miare wydajny. Do sprzetu jak Twoj jak znalazl.

Pozdro
GLide