obudowa/zasilacz (tylko jaki?)

Autor: domino <domino14_at_icpnet.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 13:51:34 MET DST

Witam.
Czy ktos z grupowiczow potrafilby mi powiedziec jaki w tej obudowie jest
zasilacz http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12346 tj. czy warto sie
nim interesowac, czy w tej cenie lepiej kupic jakiegos modecoma? Niestety
nie mam kasy na jakies drozsze/lepsze zasilacze stad zainteresowanie tym
wlasnie. Dodam tylko, ze probowalem sie czegos dowiedziec od sprzedawcow w
komputroniku ale slyszalem na pytanie o zasilacz jedynie taka odpowiedz: "no
eee yyy standardowy jest"... ;-) tak wiec pytam sie Was. W obudowie ma sie
znalezc: Asrock K7S8X, Athlon 2200, Radeon 9200, 256 lub 512 ram, 1xHDD,
1xCDRW Combo.