Re: Obudowa + zasilaczn Modecom

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 14:28:45 MET DST

> Fine I z FEEL'em 300W.
> Zjarał się po półtorej roku, przytapiając wtyczkę ATX od płyty głównej
> (przysmażyły się wszystkie piny od 5V). Na szczęście gniazdo
> przelutowali mi w serwisie, dzięki czemu płyta wciąż żyje (teraz na
> Chieftecu)
Ach, marudzisz. Trzeba na to popatrzeć z drugiej strony - ten feel
wytrzymał aż 1,5 roku, więc nie było kiszki :P. Poza tym, z pewnością
napięcia miałeś jak najbardziej poprawne na tym zasilaczu.

> Naprawdę, FEELe są straszliwie wręcz wysokiej klasy :P
Każdy zasilacz może się zepsuć, nawet taki Chieftec. Widziałem narazie
tylko dwa takie (oba 420W DF), ale wraz ze wzrostem popularności tej
marki takie wypadki będą częstrze. To że tobie takie coś się wydarzyło
nie znaczy że innym musi.

--
Pozdr. Marcin