Re: Obudowa + zasilaczn Modecom

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 14:01:19 MET DST

Niejaki Wojtek H. twierdzi jakoby:

> Dobra jakość zasilaczy ( FEEL ) za przystępną cenę. A i stylistyka niczego
> sobie. Polecam ModeCom Fine II ;)

Fine I z FEEL'em 300W.
Zjarał się po półtorej roku, przytapiając wtyczkę ATX od płyty głównej
(przysmażyły się wszystkie piny od 5V). Na szczęście gniazdo
przelutowali mi w serwisie, dzięki czemu płyta wciąż żyje (teraz na
Chieftecu)
Komputer nie jest wypasiony: Athlon XP 2000+ (Palomino), GF4 Ti4200, WD
Caviar 80GB, MSI KT4Ultra, 512 RAM.

Naprawdę, FEELe są straszliwie wręcz wysokiej klasy :P

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//