plyta ECS P4VXASD2+ - problemy z instalacja WinXP

Autor: Marcin Z. <mziel-nospam_at_szczecin.home.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 14:31:08 MET DST

Witam.
Mam w pracy komputer z w/w płytą. Próbuję zainstalować WinXP i w pewnym
momencie instalacja się zatrzymuje.
Zatrzymuje się w momencie właściwej instalacji systemu przy wskazaniu 34
min. do końca. Zmieniłem pamięć, potem kartę graficzną i nadal to samo.
Wcześniej zainstalowany był Win98 i jakoś to chodziło.
Czy ta płyta jest jakaś odporna na instalację XP?
Próbowałem zainstalować też win2000 ale też wyskakiwały błędy.
Co mogę jeszcze zrobić, żeby stwierdzić co jest przyczyną?

Pozdrawiam,
Marcin Z.