Re: plyta ECS P4VXASD2+ - problemy z instalacja WinXP - HELP!!!

Autor: Marcin Z. <mziel-nospam_at_szczecin.home.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 18:00:25 MET DST

Hej, sprzętowcy. Niech ktoś mi odpisze w końcu.
Przeanalizowałem wszystkie zworki na płycie i są napewno dobrze ustawione.
Dopiero jak w BIOSie wyłączyłem prawie wszystkie urządzenia (porty MIDI,
Audio Device, USB, LAN, AMR itp.) - INSTALACJA RUSZYŁA!!!
Ale!!! Przy pierwszym uruchomieniu WinXP - CZARNY EKRAN.
W trybie awaryjnym DZIAŁA.

Czy na wasz szacowny nos płyta główna nadaje się do reklamacji?
Proszę o szybką odpowiedź bo mi się gwarancja kończy... :(

Pozdrawiam

Marcin Z.