Re: Obudowa + zasilaczn Modecom

Autor: Wampirek <wampirek.malpa.konto.pl_at_nospam.com.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 13:42:52 MET DST

Dnia 20 lip 2004, miesko zwane "bog.dal-student"
<jakbogdastudent@WYTNIJ.gazeta.pl>, ucieklo z lochu pojekujac:

> Na wlasnie... Czy uwazacie pomysl z zakupem obudowy (wraz z
> zasilaczem) Modecom za dobry pomysl? (zestaw moze nie ekonomiczny,
> ale tez nie mam kasy to wylozenie paru stowek w dobry zasilacz) .
> Tyle sie ostatnio mowi o zasilaczach i odradza na wstepie Cadogena,
> ale IMHO Modecom to calkiem przyzwoita jakos obudowy/zasilacza za
> naprawde nieduze pieniadze. Jakie macie opinie o tej firmie?

Niedawno kupiłem ModeCom Prostation i nie narzekam. Po przesiadce ze
starej obudowy no-name jest mniodzio! Wszystko sie mieści, wszystkie
blachy do siebie idealnie pasują itd. Zmieniłem tylko wentylator wylotowy
na Artic'a, i wsadziłem go z przodu na nawiew. Teraz chłodzi dyski. Jego
wileki minus to głośność, ale gdy zamiast niego wsadziłem Drugiego
Arcti'ca, to temeratura dysków mi podskoczyła do ponad 40'C, więc został
(coś za coś :( ).
Napięć na zasilaczu nie sprawdzałem czyjnikiem, bo nie posidam. Mogę co
najwyżej podać odczyty poczynione przez SpeedFan'a.

Pozdrawiam
Wampirek

--
(. .) \ V  V / _` | '  `| '_ \ | '_/ -_) / / wampirek#małpa#konto#dot#pl
`v-v'    JID: wampirek@ |_| chrome.pl