Re: Obudowa + zasilaczn Modecom

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJTOterramail.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 14:40:43 MET DST

On Tue, 20 Jul 2004 13:02:31 +0200, "bog.dal-student"
<jakbogdastudent@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

>Na wlasnie... Czy uwazacie pomysl z zakupem obudowy (wraz z zasilaczem)
>Modecom za dobry pomysl? (zestaw moze nie ekonomiczny, ale tez nie mam kasy
To chyba najtansze z sensownych obudow jednak nie kazdy Modecom ma
przyzwoity zasilacz.

>to wylozenie paru stowek w dobry zasilacz) . Tyle sie ostatnio mowi o
>zasilaczach i odradza na wstepie Cadogena, ale IMHO Modecom to calkiem
>przyzwoita jakos obudowy/zasilacza za naprawde nieduze pieniadze. Jakie
>macie opinie o tej firmie?
Tak jednak unikaj raczej Feela, Deera i podobnych. Te tansze Modecomy
niestety zapatrzone sa rowniez w tanie zasialcze i niedaleko im do
Codegena.

Min. co warto kupic to FSP-300GT sa ciche i wydajne jak na swoja cene
naprawde niezle, co do innych modeli - poszukaj opinii w archiwum.

GLide