Re: Odzyskiwanie Danych

Autor: szankiel <szankiel_at_interia.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 08:53:43 MET DST

> Przecież to całe wielokrotne nadpisywanie i to jeszcze z wzorcami to
> kompletna bzdura.

O niezupełnie kochany...
Zanim użyłem Easy Recovery Prof.
(dysk wcześniej jedynie sformatowany poleceniem, format)
odzyskałem 100% danych z kosza oraz prawie 100 % pozostałych danych
z rzeczonej partycji.
Potem zabawiłem się Eraserem i DBAN-em i null.
Zadnych danych nie odzyskałem.
A więc działa Panie...
Nie mówię że to 100% prawdopodobieństwa, że nie da sie odzyskac danych
laboratoryjnie
ale jeśli Departament Obrony "firmuje" metody
Gutmana, Dod 5220 etc.. to coś to znaczy.
Domyślam się że polecasz metodę wrzucenia dysku do kratera
czynnego wulkanu albo interwencję kwasem.
Ba, to na pewno skutkuje...

> Pozdrawiam wszystkich potrafiących odczytać choćby jeden plik z
> *jednokrotnie* - w dowolny sposób - nadpisanego dysku ;-)).

O, nikt nie mówił ze jednokrotnie.
U mnie ten "proceder" zamknął się 32 razami.
(różne wzorce).

Pzdr.
Endzin