Re: Abit NF7-S problem

Autor: hasky <pudell(usuńto)_at_poczta.fm>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 09:05:14 MET DST

Użytkownik "rmrmg" <in@sign.atu.re> napisał w wiadomości
news:pan.2004.07.19.09.49.55.325944@rmrmg...

> Nie uważasz, zę to problem software'owy?

nie jestem pewny ponieważ pojawiły się nowe okoliczności...
po pierwsze wypięcie nagrywarki Lite-on 52246S nieweluje do minimum ten
zwis...
poza tym sprawdzałem programem Boot-vis i wyskoczyło mi Ostrzeżenie, że On
Disk Write Caching is disabled...i już nie wiem jak to ugryźć...czy jakiegoś
sterownika do mojego dysku Serial ATA nie może znaleźć (bo opcję buforowania
we właściwościach dysku mam włączoną ale bez możliwości zmiany bo zakładka
jest nieaktywna - szara)...