dobry monitor lcd 17"

Autor: zen <docent_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 21:04:46 MET DST

Witam!
Chce kupić sobie monitor lcd 17". Mój budżet nie jest mały, moge sobie
pozwolić na zakup do ok 2600-2800 zł. Myślałem o modelach sony. Jedank nie
wiem. Dużo pracuje przy kompie więc dlatego chce zmienić. Teraz mam LG
flatron f900p - jestem z niego bardzo zadowolony. Nie wiem czy lg też ma
dobre lcd. Jednak sony bardziej mi się podoba (zwłaszcza modele z serii H i
HX). Myślałem tez o modelach firmy ViewSonic (np ViewSonic VP-171b). Monitor
będzie do wszystkiego (tzn do gier, filmów, multimediów itd.). Prosze o
pomoc.