Re: dobry monitor lcd 17"

Autor: cgl <cgl_at_mms-dresden.de>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 10:20:00 MET DST

"zen" <docent@poczta.neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:cdh65o$spl$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
> Chce kupić sobie monitor lcd 17". Mój budżet nie jest mały, moge sobie
> pozwolić na zakup do ok 2600-2800 zł. Myślałem o modelach sony. Jedank nie
> wiem. Dużo pracuje przy kompie więc dlatego chce zmienić. Teraz mam LG
> flatron f900p - jestem z niego bardzo zadowolony. Nie wiem czy lg też ma
> dobre lcd. Jednak sony bardziej mi się podoba (zwłaszcza modele z serii H
> HX). Myślałem tez o modelach firmy ViewSonic (np ViewSonic VP-171b).
Monitor
> będzie do wszystkiego (tzn do gier, filmów, multimediów itd.). Prosze o
> pomoc.

Sony HX73 bedzie dobrym wyborem. Swietny wyglad, niski czas reakcji 16ms (w
grach(np. JO,BHD,UT,FarCry,NFS) czy tez filmach smuzenia brak), bardzo dobre
pozostale parametry + swietna jakosc wykonania i wyposazenia oraz super
wyglad. W innych niz nominalna rozdzielczosc 1280x1024 obraz i czcionki tez
sa ok. Jesli Cie stac to na pewno nie pozalujesz wydanych na niego
pieniedzy.

Pozdrawiam