Problem Jetway 9BXAS - syrena dźwiękowa

Autor: Ghost <_at_go2.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 20:40:30 MET DST

Witam,
jest mały problem, znajomy posiada komputer do fakturowania i drobnej
księgowości, sprzęt jest dosyć stary, po uruchomieniu z głośniczka zaczyna
wydobywać się dźwięk przypominający syrenę policyjną (2 tony na przemian),
monitor nie załącza się wogóle.
Z oznaczeń płyty wynika że to Jetway 9BXAS
(http://www.jetway.com.tw/evisn/product/slot1_370/9bxan/9bxan.htm), procek
jest zamontowany na socket 370, wsadzona jest jedna kość ramu, karta
graficzna riva tnt oraz modem.
Wcześniej już raz tak się zachowywał, przedmuchałem płyte, grafe,
podociskałem kable i karty w slotach i poszedł, jednak tym razem to nie
pomogło. Spróbowałem też innego zasilacza ale efekt był ten sam (syrena się
załączyła). Powyciągałem wszystkie karty i odłączyłem dyski i napędy i
reakcja kompa była taka sama.
Czy ktoś z szanownych grupowiczów miał takie zajście, i co może oznaczać ten
sygnał dźwiękowy w postaci syreny, przejrzałem instrukcje od płyty głównej
zassanej ze strony której podałem ale tam o tym sygnale nic nie wspomniano.

Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc

--
******* ghost0-małpa-o2.pl ***************
** PIV1,6A GHz, ABIT BD7, 256 DDR/266, IMPET 300W **********