Re: FEEL ESP-300ATXSP4 + ARCTIC PRO TC

Autor: Mike <mikie_at_blow.spam.away>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 20:33:36 MET DST

"(...)" <maestoso NOSPAM@poczta.onet.pl> wrote in message
news:cdh3il$gp8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam;
>
> zamierzam zmienić oryginalny, głośny wiatrak w zasilaczu
> (FEEL ESP-300ATXSP4 300W) na wiatraczek ARCTIC PRO TC;
> mam jednak obawy czy arctic przy swoich skutecznych 1300-1700 obrotów da
> radę ochłodzić owy zasilacz (teraz obudowa przy zasilaczu jest dosyć
> ciepła, jak również wydmuchiwane powietrze).
> Czy można bez obaw zamienić owe wiatraczki?

Na stronie producenta wyraznie zaznaczyli ze ich wentylatory sa projektowane
jako "do obudowy" i ich kontrola termiczna przystosowana jest do temperatur
panujacych w obudowie. Nie zaleca sie ich stosowania w zasilaczach, poniewaz
kontrola termiczna powinna byc w takim przypadku przystosowana do
konkretnego modelu zasilacza.
Jakkolwiek by nie bylo, ludzie mimo wszystko montuja takowe w zasilaczach i
sa zadowleni (ciekawe jak dlugo).

mk