Re: Uzywany zestaw do oceny

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJTOterramail.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 15:34:58 MET DST

On Mon, 19 Jul 2004 11:42:27 +0200, "Robert asmax"
<djrobsonik@USUNTO.vp.pl> wrote:

>Nie jestem i chyba niemarnuje :) bo troche sie juz dowiedzialem.
A widzisz! Czasem warto zdjac klapki z oczu. :-)

>Dobrze, tylko plyta na intelLX, ktora mam zamiar kupic, jest dwuprocesorowa.
>Max mozna zamontowac na niej 2x p2 333 lub 2x celeron 466. Ciekawe jak taka
>konfiguracja sprawowalaby sie w win2k lub XP. Bo rozumiem, ze 98 czy Me nie
>"zobaczy" 2 prockow? Linux chyba powinien.
XP Prof bedzie widzial 2 procki, 2K rowniez, Linux bez problemu.
Pozostaje jednak kwestia softu, ktory te wieloprocesorowosc wykorzysta
lub nie (wielowatkowosc).
Zakup LXa tylko pod warunkiem, ze nie bedziesz mial ochoty lub tez
niemasz na oku zadnego szybszego procka. Poza tym Celerony AFAIR mialy
zablokowana mozliwosc pracy wieloprocesorowej i odblokowanie tego
zalezalo od plyty - np. Abit BP6 pozwalal na instalacje 2x Celeron ale
to juz plyta SOcket370 na BX. Raczej Watpie czy ta LXowa ma cos
takiego, a wiec skazany jestes na 2xPII (max 2xPII 333MHz). Imo w tej
sytuacji bardziej oplaca sie albo jak wczesniej cos taniego na VIa w
okolicach 800MHz. Ostatecznie jakis Celeron na rdzeniu Coopermine na
plycie BXowej.

>To sporo tych sprzetow miales :)

Na peweno znajdziesz to takich co miesli sporo wiecej (choc fakt, ze
nie uwzglednilem zadnych elementow ktore zmienialy sie w
miedzyczasie:-) Podkreslam jednak - za kazdym razie pakowalem w miare
markowe zabawki i wszystko gralo. Raz tylko mialem problem instalujac
modem Microcoma na BH6 w obecnosci Helculesa na GH2 MX. Nie dalo sie
zainstalowac poprawnie grafiki w obecnosci tego modemu i basta.
Zamiana na BE6-II rozwiazala problem i dala kilka dodatkowych zabawek
:-)

Pozdrawiam
GLide