Re: Lcd i pivot..

Autor: <dadarek1_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 15:27:08 MET DST

> Użytkownik wrote:
>
> laikowi jak ja, jak  to zrobic?Ponoc  da sie to ustawiac z karty
>
> i leniowi :)

> a zakladke Obrót w ustawieniach zaawansowanych ekranu widzi...?
>
> --
Sazczerze mowiac, nie widze takiej zakladki w ustawieniach zaawansowanych.Zanim
tu pisalem z prosba o pomoc, pobawilem sie troche szukajac jakiejs mozlwosci w
opcjach ekran, karta itp..W ogolnym opisie monitora na stronach Eizo ladnie
reklamuja monitor, jako taki, ktory nie potrzebuje zadnego dodatkowego programu
itp., po prostu przekrecamy monitor i obraz sie zmienia.Pewnie to prawda, ale
jak na razie dla mnie jeszcze nieobjawiona.Zainstalowalem ich utility cd,
podlaczylem USB z komputerem, wszystko gra na cacy, oprocz tego nieszczesnego
pivotu.Ale dzieki za chęć pomocy.Pozdrawiam.