Re: Uzywany zestaw do oceny

Autor: Robert asmax <djrobsonik_at_USUNTO.vp.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 11:42:27 MET DST

Uzytkownik "GLide" <glide@WYTNIJterramail.pl> napisal w wiadomosci
news:mpelf0luigprl029g262kbn1jc3o1s402l@4ax.com...

> Kolego - slusznie pytasz bo jak widac masz blade pojecie. Ktos udziela
> ci odpowiedzi - usiluje odwiesc Cie od robienia bledu a Ty mu
> wyjezdzasz z nieuprzejmosciami. Skoro jestes najmadrzejszy to po co
> marnujesz czas innych?

Nie jestem i chyba niemarnuje :) bo troche sie juz dowiedzialem.

> I wracajac na koniec do sedna Odpusc sobie LXa i i810. Ten pierwszy
> jest przestarzaly dajac Ci FSB 66MHz i nieoficjalne (zaleznie od
> plyty)75 i 83, a ten drugi rzeczywiscie do udanych nie nalezy. Jesli
> juz koniecznie Intel to min niesmiertelny BX.

Dobrze, tylko plyta na intelLX, ktora mam zamiar kupic, jest dwuprocesorowa.
Max mozna zamontowac na niej 2x p2 333 lub 2x celeron 466. Ciekawe jak taka
konfiguracja sprawowalaby sie w win2k lub XP. Bo rozumiem, ze 98 czy Me nie
"zobaczy" 2 prockow? Linux chyba powinien.

> PS2. Bylybym zapomnial przed tym Celeronem 366 mialem K6II 300 na
> plycie Epoxa na VIA MVP3. Epox juz wtedy robil swietne plyty z czego
> bardzo wielu nie zdawalo sobie sprawy.

To sporo tych sprzetow miales :)