pomozcie COS Z PLYTA NIE TAK????

Autor: djmartin <marcinranWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 13:52:21 MET DST

od pewnego czasu .. przestał mi się wyłanczać komputer pomimo ze płyta ma
atx.. wylogowywal sie z Windowsa i gdy miał się już wyłączyć słychać było ze
dysk stanął on jakby się zawieszał i trzeba bylo wcisnać reset by się
wylączyc a od kiedy w dysku włączylem funkcje S.M.A.R.T to komputer sie
restartuje zamiast wylaczac ... co jest przyczyna ze płyta nie wyłąćza się??

KOlejan sprawa kupiłem dysk 5 GB jako dysk w szufladzie do transportu danych
ale BIos go nie widzi wczesniej mialem 2 Gb chodzil bez problemu do czasu /
az w pewnym momencie bios juz go nie widzi / tak samo jak z tym a dysk nie
jest widziany ani przez bios ani przez płytę.

3) Od czasu do czasu wyskakuje bład na poczatku gdy komputer rusza
nie mam tablicy kodow / bledow / takze niewiem co to jest wiec prosze o
rade.

---
Nazwa modelu : Ga-7VA fc
--------------------------
Wersja Rev. płyty : 2.0
Wersja BIOS : 6.00PG
Numer seryjny :
Miejsce zakupu : Gliwice
---
Marka karty graficznej : Nvidia      Model : FX5200U
Marka procesora : AMD      Model : Athlon      Prędkość : 2200+
System operacyjny : Win 2000      Service Pack : 4
Marka pamięci : Kinston      Typ : DDR
Wielkość pamięci : 256      Prędkość : 400
Zasilacz : 300 W