Re: pomozcie COS Z PLYTA NIE TAK????

Autor: rosi <keyser.soze_at_interia.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 14:05:34 MET DST

Użytkownik "djmartin" <marcinranWYTNIJTO@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cdgci6$a3l$1@atlantis.news.tpi.pl...

> od pewnego czasu .. przestał mi się wyłanczać komputer pomimo ze płyta ma
> atx.. wylogowywal sie z Windowsa i gdy miał się już wyłączyć słychać było
ze
> dysk stanął on jakby się zawieszał i trzeba bylo wcisnać reset by się
> wylączyc a od kiedy w dysku włączylem funkcje S.M.A.R.T to komputer sie
> restartuje zamiast wylaczac ... co jest przyczyna ze płyta nie wyłąćza
się??

odinstalowal sie ACPI w windzie (reinstalacja, nawet nainstalowanie na
stara), albo sie wylaczyl w BIOSie (tam sie nazywa ACPI lub APM)

SMART, to akurat narzedzie samoczynnej kontroli dyskow...

> KOlejan sprawa kupiłem dysk 5 GB jako dysk w szufladzie do transportu
danych
> ale BIos go nie widzi wczesniej mialem 2 Gb chodzil bez problemu do czasu
/
> az w pewnym momencie bios juz go nie widzi / tak samo jak z tym a dysk nie
> jest widziany ani przez bios ani przez płytę.

1. sprawdz tasme
2. sprawdz kieszen
3. sprawdz dysk
4. sprawdz zworkologie???
5. sprawdz ustawienia w BIOSie???

> 3) Od czasu do czasu wyskakuje bład na poczatku gdy komputer rusza
> nie mam tablicy kodow / bledow / takze niewiem co to jest wiec prosze o
> rade.

super... zrob TO, przelacz TAM, i podepnij TEN kabelek TUTAJ... oto rada na
twoj problem...

moim zdaniem tez masz troche slaby zasilacz jak na takiego klocka...