Re: TFT 17" vs. CRT 22"

Autor: TanSid <tansid_at_wytnijto.go2.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 11:40:54 MET DST

> mam na oku joz jednego samsunga z czasem reakcji 12ns za 2200 ale
ostatnio
> widzialem 19" belinea z 25ns i po przeczytaniu komentarzy
urzytkownikow
> tego lcd jestem ciekaw jak wielkie sa te smuzenia

Pamietaj, ze kazdy monitor LCD musisz obejrzec sam, czas reakcji nie
zawsze oddaje smuzenie czy jego brak. osobiscie prawie 1,5 roku
posiadam Samsung 151N, doskonaly LCD. Z twoim zasobabi zastanowilbym
sie nad 19" np. Samsung 192N, kosztuje 2400zl.
Mozesz tez kupic monitor online, wtedy masz 10 dni na oddanie go, bez
podania przyczyny. Uwaga duzo monitorow ma od nowosci bad pixelle.
Z 17" cali, zainteresuj sie, ktoryms modelem Samsunga, ale, uwaga
roznice sa znaczace, musisz je potestowc w sklepie wszystkie lub
Belinea 101735, bardzo dobry LCD za rewelacyjna cene.

TanSid