Re: TFT 17" vs. CRT 22"

Autor: LAB <NOSPAM>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 20:35:19 MET DST

lew <lew666@op.pl> wrote in news:cddqf8$ksl$1@news.onet.pl:

> polecam TFT - chociaz do ogladania TV najlepszy jest nadal telewizor
> ;-) ale przy parametrach aktualnych firmowych matryc 17" to juz nie
> jest taki prob. przy ew. wyborze panela nie kieruj sie tylko suchymi
> parametrami - zwracaj uwage na rzeczywista jakosc obrazu.
>
> powodzonka

to ogladanie telewizji to takie mozna powiedziec wiadomosci, jakies
programy nic wiecej ;)

glownie to WWW, praca z tekstem, Filmy (divx glownie i to wiele), no i gry

mam na oku joz jednego samsunga z czasem reakcji 12ns za 2200 ale ostatnio
widzialem 19" belinea z 25ns i po przeczytaniu komentarzy urzytkownikow
tego lcd jestem ciekaw jak wielkie sa te smuzenia